پدافند غیر عامل سبب مقاومت و افزایش اقتدار ملی می شود

جلسه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور محمد رضا کاظم زاده مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، توحیدی مقدم سرپرست بهزیستی استان خراسان شمالی و کارشناس مسوولان پدافند غیر عامل ادارات بهزیستی منطقه 1 و 4 کشور در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید بهشتی بهزیستی فرح آباد ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ محمد رضا کاظم زاده ، مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پدافند غیر عامل پایدارترین و صلح آمیزترین روش دفاعی برای کشور است ، گفت : پدافند غیر عامل سبب مقاومت و افزایش اقتدار ملی می شود و می تواند امنیت پایدار کشور را فراهم و آن را از تهدیدات مصون نگه دارد.

وی بر فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل ضروری است که در این حوزه آموزش و فرهنگ ‌سازی مدنظر قرار گیرد و عموم مردم با مفاهیم و اهداف پدافند غیرعامل آشنا شوند.

 کاظم زاده پدافند غیرعامل را یکی از ابزارهای بازدارندگی برشمرد و ادامه داد : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه دولت به حوزه پدافند غیرعامل، برنامه‌های خوبی در سال‌های اخیر در این حوزه اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه امروزه تهدیدهای دشمن تغییر یافته و به سمت تهدیدهای سایبری پیش رفته است، گفت : باید از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی در حوزه پدافند غیرعامل استفاده شود و با قلم تدبیر و دانش به مبارزه با تهدیدات داخلی و خارجی بپردازیم .

کد خبر 58188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد