تجلیل از دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و نیز آغاز دهه کرامت، سرپرست بهزیستی استان به اتفاق معاون امور اجتماعی و برخی از مسئولین بهزیستی شهرستان اردبیل با حضور در مرکز ندای مهر باران این روز خجسته را به تمامی دست اندرکاران و دختران مقیم این مرکز تبریک و تهنیت گفت.

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل، در حاشیه این مراسم به نقش دختران در جامعه–نحوه تربیت در خانواده و اهمیت تامین سلامت روانی و اجتماعی دختران اشاره کرد و گفت: حفظ و ارتقاء سلامت افراد جامعه به ویژه دختران به عنوان رکن اصلی در تشکیل خانواده بسیار حائز اهمیت هست.

رضایی  توانمند سازی دختران  را به عنوان  تاثیر گذار ترین قشر در تربیت  نسلهای جدید در آینده یاد کرد و گفت: باید در راستای ارتقاء نشاط و شادابی مادران آینده میهن عزیزمان قدم های موثری برداشته شود تا از این طریق بتوان آینده خانواده هایمان را تضمین کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: احصاء توانمندی های دختران مراکز و ارجاع این عزیزان به دستگاههای همکار از قبیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان و فنی و حرفه ای، برنامه ریزی برای اوقات فراغت بویژه در طول تابستان، تهیه و تدوین طرح برای رشد و ارتقاء توانایی های هنری دختران، هدفمند کردن پرداختی های مالی به دختران از جمله اهدافی هستند که از طریق مراکز مراقبتی تا استحصال نتیجه مطلوب پیگیری و دنبال خواهد شد.

لازم به ذکر است : در این مراسم  از کارشناسان و روانشناسان خانه سلامت و مرکز ندای مهر و جمعی از دختران موفق بهزیستی با  اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی به نحو شایسته تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 58186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد