در رسانه|مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر عهده یک ارگان خاص نیست

ایلام-مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر عهده یک ارگان خاص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد پیش بهار ظهر چهارشنبه در در نشست تخصصی راه‌های کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی ویژه دختران اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی تنها مختص ایلام نبوده و در همه مناطق کشور وجود دارد.
وی با ذکر اینکه بر اساس قانون وظایف هر دستگاه در کنترل، کاهش و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مشخص است، افزود: هر ارگان و دستگاهی در این زمینه باید به وظایفش بدرستی عمل کند.
وی با تاکید بر اینکه کنترل، کاهش و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت همه دستگاه هاست، گفت: اعتبار مربوطه در این زمینه به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ و همه باید پای کار باشند.
وی همچنین با اشاره به آسیب خودکشی در استان گفت: در این زمینه هیات‌های اندیشه ورز در استان به صورت ویژه در حال بررسی این مساله بوده تا نظرات آنها در کارگروه فرهنگی، اجتماعی استان ارایه و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان ایلام نیز در این نشست با تاکید بر اینکه بهزیستی بتنهایی متولی آسیب‌های اجتماعی نیست گفت: همه دستگاه‌ها در این زمینه باید راهکار علمی و عملی ارایه دهند.
حسین نورعلیوند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به رفع و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی خواستار انسجام، همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.

کد خبر 58156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد