بازدید مشاور امور فرهنگی رئیس بهزیستی کشور از اورژانس اجتماعی و مراکز نگهداری کرمان

مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت‌های همکاری خیران و سازمان‌های غیردولتی، گفت: اشاعه و ترویج مسایل فرهنگی بین مددجویان ضرورتی است که این سازمان به آن ورود کرده باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از کرمان، حجت‌الاسلام «محمدتقی وکیل‌پور» مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از مراکز تحت نظارت این اداره کل، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان پهناور کرمان، ارائه خدمات گسترده و متعدد بهزیستی در این استان را قابل قدردانی دانست.

وی، اظهار کرد: علاوه بر فعالیت مددکاری و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی، باید در بعد فرهنگی نیز تلاش کرد که البته کرمان در این ترویج و اشاعه مسائل فرهنگی موفق عمل کرده است.

مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور، عنوان کرد: رساندن خدمات تخصصی و متعدد بهزیستی با این کیفیت و کمیت به افراد نیازمند استفاده از این خدمات، باتوجه به گستردگی استان و کمبود امکانات، نشان از همت بلند و دل دریایی همه کسانی دارد که بی هیچ چشم داشتی قدم در این مسیر پر فراز و نشیب گذاشته اند.

وی گفت: پیشبرد اهداف و سیاست‌های توانمندسازی بهزیستی با همراهی پررنگ‌تر خیران و تشکل‌های مردم نهاد با سرعت و کیفیت مطلوب‌تری به سرانجام برسد.

یادآوری می‌شود، حجت‌الاسلام وکیل‌پور مشاور امور فرهنگی رئیس سازمان بهزیستی کشور از اورژانس اجتماعی کرمان، مرکز نگهدارای از کودکان معلول ذهنی زیر ۱۴ سال فیاض‌بخش، شیرخوارگاه مادر و مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی بازدید کرد.

کد خبر 58149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد