همراهی اعضای جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان با بهزیستی در راستای اهداف و سیاستها

اعضای جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با سرپرست اداره کل بهزیستی استان دیدار و پیرامون راهکارهای افزایش تعامل دو سویه در راستای اهداف و سیاست های مشترک تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی در این دیدار گفت: تعداد زیادی از جامعه هدف سازمان بهزیستی به دلیل پاره ای از مسائل جزء اقشار آسیب پذیر و حساس جامعه هستند و می طلبد سایر دستگاهها و نهادهای اجتماعی نیز در کنار این سازمان قرار گیرند.

نصیری افزود: خوشبختانه سازمان بهزیستی برنامه های گسترده ای برای حمایت و توانمندسازی در دستور کار دارد و باید تلاش شود تا با ایجاد همدلی و انسجام بتوانیم سرمنشاء اتفاقات خوب و خیر در این حوزه شویم. ‌

وی خاطر نشان کرد: قسمت اعظم خدمات بهزیستی از طریق شبکه های مردمی و خیرین در حال ارائه است و به عنوان نیروهای توانمند و بازوان سازمان بهزیستی فعالیت می کنند.

در این جلسه حجت الاسلام کاظمی نیا دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان پیرامون نحوه فعالیت جبهه فرهنگی و اهداف و برنامه های آن مطالبی ارائه و افزود: بی شک حضور مردم در کنار مسئولین در رفع محرومیت و خدمات دهی مطلوب اثرگذار خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی باید با نگاه و روحیه جهادی به دنبال رفع محرومیت باشند، در این خصوص گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و گروه‌های مردمی نیز در کنار آنها وارد عمل می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان بهزیستی بتوان در حوزه روانشناسی و مشاوره و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی به سلامت اجتماعی جامعه کمک کرد.

کد خبر 58114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد