بازدید فرماندار کهک از کمپ امید رهایی بهبودیافتگان کهک

همزمان با روز جهانی و هفته بدون دخانیات فرماندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از کمپ امید رهایی بهبودیافتگان بازدید کردند.

در جریان این بازدید که دکتر گلچین فرماندار کهک ، مسولین انتظامی و سپاه و زرین اقبال سرپرست بهزیستی کهک حضور داشتند دکتر گلچین ضمن بازدید از بخشهای مختلف کهک و استماع توضیحات صاحب امتیاز و مسول کمپ  و گزارش سرپرست بهزیستی شهرستان کهک در خصوص ظرفیت پذیرش کمپ ، ظرفیت خالی و امکان پذیرش کلیه متقاضیان اختیاری و اجباری منطقه کهک و ممانعت از اعزام ایشان به سایر کمپها ، ضرورت تامین نان مصرفی کمپ ها با عنایت به هدفمندی یارانه نان و... در خصوص اهمیت به ورزش و تحرک بیماران در فضای باز ، رفع مشکلات بهداشتی خصوصا بوی نامناسب سرویس ها ، بهسازی مسیر کمپ ، افزایش برنامه های فرهنگی و ورزشی و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان و محل جهت ارائه خدمات بهتر به مقیمان مرکز تذکراتی ارائه کردند  و قول تامین برخی اقلام ورزشی از طریق تربیت بدنی و فرمانداری را دادند.

روز 31 ماه می میلادی 10 اردیبهشت  به عنوان روز جهانی بدون دخانیات در نظر گرفته است و فرماندار به همین مناسبت از تلاشهای بهزیستی و مسولین کمپ هم تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت.

کد خبر 58104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد