۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت :

بهزیستی یک اورژانس اجتماعی است

مدیر کل بهزیستی لرستان با امام جمعه شهرستان نورآباد دیدار و گفتگو کرد
بهزیستی یک اورژانس اجتماعی است

مدیر کل بهزیستی لرستان در راستای معرفی وظایف تخصصی و فعالیت های سازمان بهزیستی و بررسی نحوه خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف با امام جمعه شهرستان نورآباد دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، همایون عمودی زا ه سرپرست بهزیستی لرستان بهمراه علی احمد صحرایی رئیس بهزیستی شهرستان نورآباد در راستای معرفی وظایف تخصصی و فعالیت های سازمان بهزیستی و بررسی نحوه خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف با توجه به معیارهای دینی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار همایون عمودی زاده ضمن تشریح فعالیت های سازمان بهزیستی، گفت: بهزیستی یک اورژانس اجتماعی است و بیش از ۱۵۰ وظیفه بر عهده دارد و طیف وسیعی از اقشار جامعه از کودک شیر خوار تا سالمندان به خدمات بهزیستی وابسته و نیازمند هستند.

سرپرست بهزیستی لرستان در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف بهزیستی در حوزه پیشگیری آسیب شناسی و علل گرایش به مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری از آن است، گفت: اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یکی از مسائل پیچیده در عصر حاضر است و بدلیل نبود معیارهای اندازه گیری نمی توان گفت که در این زمینه چه مقدار پیشرفت و موفقیت بدست آمده است.

عمودی زاده عامل اصلی بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی را اعتیاد عنوان کرد و افزود، در سال گذشته ۵۰ میلیون تومان برای برطرف کردن مشکلات پیش روی کمپ ها شهرستان نورآباد پرداخت شده است.
وی در ادامه سخنان خود از حجت الاسلام والمسلمین خانی امام جمعه نورآباد خواست با استفاده از جایگاه روحانیت و تریبون نماز جمعه خدمات بهزیستی را به مردم و مسئولین معرفی کند و خیرین را برای کمک به این نهاد حمایتی و مردمی ترغیب کند.

حجت الاسلام والمسلمین خانی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل و مجموعه بهزیستی در شهرستان دلفان گفت: کمک به نیازمندان رسالتی است که خداوند تبارک و تعالی بر دوش خوبان می گذارد و اثرات نیکوی آن را در زندگی دنیوی به آنها نشان می دهد.
حجت الاسلام خانی افراد دارای معلولیت را نیمه پنهان جامعه خواند و افزود، آثار روانی و اجتماعی علولیت در جامعه انکار ناپذیر است و کاهش این بار روانی اجتماعی نیازمند خدمات تخصصی کارشناسان و مددکاران در سازمان بهزیستی است.

کد خبر 58097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد