میامی |  برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان میامی با حضور مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان و دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان هدف از حضور در شهرستان میامی را بازدید و آشنایی با مسائل و مشکلات شهرستان بصورت میدانی بیان و افزودند : با توجه به نزدیکی فعالیت های اجتماعی بهزیستی با دفتر امور اجتماعی استانداری در این سفر از سرپرست بهزیستی استان هم دعوت به عمل آمد تا در این کارگروه شرکت نمایند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از منطقی سرپرست بهزیستی استان بمنظور شرکت در کارگروه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان میامی و ارائه خدمات مطلوب در این شهرستان گزارشی از اهم اقدامات اجرایی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان میامی ارائه کردند.

مرادی گفت : در شهرستان میامی ۱۵ درصد از جمعیت شهری و ۸۵ درصد روستایی می باشند و این موقعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان آن را دارای اهمیت و جایگاه ویژه در استان و کشور کرده است و این امر می طلبد بیش از پیش در این منطقه فعالیت و کارهای اجرایی انجام شود.

 مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان در پایان سخنان خود گفتند : انتظار می رود شاهد نگاه ویژه ی توسط مدیران استانی به شهرستان میامی باشیم و اقدامات و مداخلات اثر بخش و زود بازده توسط دستگاه های اجرایی برنامه ریزی و تدوین گردد.

دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این کارگروه در شهرستان میامی گفت : خرسندیم از حضور در این کارگروه بمنظور دیدار با مسئولین و مدیران دارای سمت و دغدغه در حوزه آسیب های اجتماعی، تا بتوانیم در مورد مسائل مختص و ویژه اجتماعی و آسیب های اجتماعی صحبتی داشته باشیم.

منطقی ادامه داد : با توجه به اقدامات انجام شده قطعا هرکدام از اعضاء شرکت کننده دارای یک سری نقطه نظرات و پیشنهادات هستند و هدف از این جلسه شناسایی آسیب های موجود در شهرستان و ارائه راهکارهای اثر بخش در این خصوص است.

سرپرست بهزیستی استان گفت : نکته مهم و اساسی در اجرای فعالیت های پیشگیرانه و کاهش آسیب ها به ویژه آسیب های اجتماعی استفاده از ظرفیتهای بومی و محلی آن منطقه است و مهم استفاده از این ظرفیت است، در این راستا بهزیستی استان پیشنهاد می کند با استفاده از ظرفیت های موجود در این اداره کل مشاورین شاغل در شهرستان در قالب برگزاری دوره های آموزشی توانمند و از ظرفیت ایشان در کاهش آسیب های اجتماعی استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود به ۴ مرکز فعال تحت نظارت بهزیستی در شهرستان میامی اشاره و سیاست های سازمان بهزیستی در خصوص مراکز تحت نظارت را برون سپاری فعالیت ها و خدمات دولتی به ایشان و بکاری گیری مردم برای خدمت رسانی به مردم بیان داشتند.

در ادامه جلسه پیرامون مسائل مطرح شده، اعضاء به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 58076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد