شاهرود/ بازدید مشترک مدیران بهزیستی و کمیته امداد از مددجویان تحت حمایت

مدیران ادارت بهزیستی و کمیته امداد شهرستان شاهرود از منازل مددجویان تحت پوشش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ در راستای همکاری و تعاملات فی ما بین بهزیستی و کمیته امداد و به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به جامعه هدف، مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی و محمدمهدی اصغری مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت، به بررسی مسائل و مشکلات آنان به ویژه در بحث اقتصادی و معیشتی زنان سرپرست خانوار پرداختند.

در این بازدیدها که بصورت ماهانه انجام می پذیرد، جهانسیر با تاکید بر تعامل دو دستگاه باید شرایطی فراهم شود تا برای مددجویان و زنان سرپرست خانواری که توانایی فعالیت دارند اشتغال ایجاد شودگفت: یکی از گام های موثر نیز در پی آن هستیم  شناسایی افراد و خانواده های مشترک است. ما می توانیم با برگزاری جلسات مشترک و ارائه پیشنهادات و اجرایی کردن آنان به راه های مفیدی در خدمت رسانی به این قشر از جامعه برسیم که این جزء اهداف دو دستگاه اجرایی میباشد.

ضمن دیدار، به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان به ویژه در بحث اقتصادی و معیشتی زنان سرپرست خانوار و بررسی مشکلات، ارائه راهکار و صدور دستورات لازم جهت رفع بخشی از مشکلات موجود، بسته های معیشتی از سوی بهزیستی و کمیته امداد به مددجویان اهدا گردید.

کد خبر 58045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد