در رسانه| نماینده مجلس: خلاهای قانونی رسیدگی به مشکلات نیازمندان باید رصد شود

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاهای قانونی در حوزه های مختلف بویژه در ارتباط با رفع مشکلات نیازمندان باید رصد و شناسایی شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر بسطامی روز یکشنبه در دیدار با سرپرست و شماری از مسوولان اداره کل بهزیستی ایلام افزود:  این خلاها در برنامه هفتم توسعه به منظور تهیه سند بالادستی در راستای اصلاح ساختارهای قانونی تدوین شود.

وی اظهار کرد: شناسایی و رصد خلاهای قانونی با هدف خدمت رسانی مناسب و گسترده به مردم باید با دقت و بصورت کارشناسی شده انجام شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در همه مجموعه ها برای توسعه خدمات رسانی مطلوب و گسترده به مردم باید هماهنگی و وحدت رویه لازم وجود داشته باشد.

بسطامی با تقدیر از خدمات بهزیستی ایلام از آمادگی برای حمایت و همراهی همه جانبه از این مجموعه خبر داد و گفت: باید از ظرفیت و توانمندی همه کارکنان برای خدمات دهی به جامعه هدف بهره گیری شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از خدمات ارایه شده به جامعه هدف گفت: کارکنان این مجموعه در حالی خدمت رسانی کرده که عمده آنها از سختی کار محروم و از حداقل مزایا برخوردارند.

حسین نورعلیوند همچنین خواستار حمایت برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر خرید خدمت این اداره کل، کاهش سود تسهیلات تبصره ۱۸ مددجویان و افزایش اعتبار اشتغال و مسکن مددجویان شد.

کد خبر 58032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد