چاره‌اندیشی و سیاست‌گذاری مطلوب برای حمایت از مددجویان

مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: برنامه‌ریزی‌ برای حمایت از اقشار محروم و افراد نیازمند جامعه نیازمند چاره‌اندیشی و سیاست‌گذاری مطلوب هستیم تا دغدغه مددجویان برای رفع مشکلات برطرف کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «سعید ابراهیمی» مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور ضمن در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه تنوع فعالیت‌ها و خدمات از حد معمول فراتر رفته و گستره آن طیف وسیعی از نیازمندان را شامل شده است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز تمامی اقشار و افراد محروم به خدمات حمایتی لازم است چاره‌اندیشی و سیاست‌گذاری مطلوب درنظر گرفته شود تا از این طریق مددجویان دغدغه‌ای برای رفع مشکلات نداشته باشند.

مدیرکل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور، خاطر نشان کرد: برای کاستن از بار مالی دولت و تنش‌های احتمالی در ارائه خدمات به مددجویان بهتر است هم‌افزایی در همه حوزه‌ها اتفاق بیفتد و با تمسک به توان مالی موجود در بدنه سازمان هم منجر به کاهش فشارهای مشابه در ارائه خدمات شود.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه‌محور بودن و بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد واقعی زمانی کارآیی و بهره‌روی خواهد داشت که تمامی واحدها و بخش‌های تخصصی سازمان رویکردهای هوشمندانه در بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

کد خبر 57961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =