سنندج | برگزاری کارزار رسانه ای خانواده سالم با پیشگیری از مصرف دخانیات

روز شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ کارزار رسانه ای خانواده سالم با پیشگیری از مصرف دخانیات با هدف ارائه‌ راهکارهای پیشگیری از مصرف دخانیات در محله عباس آباد شهرستان سنندج برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، این برنامه با حضور فرماندار شهرستان سنندج ، معاون پیشگیری بهزیستی کردستان ، مدیر بهزیستی شهرستان سنندج و جمعی از مسئولین این شهرستان ، با هدف آگاه‌سازی جامعه از مضرات اعتیاد ، ارائه بسته‌های آموزشی به شهروندان ، بازدید از کتابخانه محله عباس آباد ، برپایی چادر جمعیت هلال احمر و تبلیغات محیطی و رسانه ای اجرا شد .

سنندج | برگزاری کارزار رسانه ای خانواده سالم با پیشگیری از مصرف دخانیات

در این مراسم فاطمه محمدی ؛ مدیر بهزیستی شهرستان سنندج با بیان اینکه پیشگیری از سوء مصرف مواد از طریق خانواده می تواند با پیشگیری و کاهش سایر رفتار های ناسالم همراه باشد ، اظهار کرد : خانواده ها می توانند با تأمین نیازهای اساسی ، ایجاد فضای امن ، راهنمایی ، قانون گذاری مناسب و نظارت بر زندگی فرزندانشان آنان را از بسیاری از رفتارهای مشکل ساز و پر خطر همچون مصرف مواد و بزهکاری مصون بدارند .

محمدی افزود : لازم است آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی با رعایت سن مخاطبین و بصورت واضح و روشن ، با زبانی ساده و قابل فهم ، بدون پیچیدگی و همراه با خلاقیت و نوآوری ، محصولات تازه‌ای را به جامعه ارائه نماید.

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 57862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد