فراخوان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

فراخوان راه اندازی و مدیریت واحد غربالگری معتادان متجاهر

فراخوان راه اندازی و مدیریت واحد غربالگری معتادان متجاهر

با عنایت به ابلاغ شیوه نامه نحوه غربال و ارجاع معتادان فاقد گواهی درمان و متجاهر طی نامه شماره143007/98/900 مورخه 25/10/98 سازمان بهزیستی کشور، اداره کل بهزیستی استان، در نظر دارد راه اندازی و مدیریت واحد غربالگری معتادین متجاهر را در سال 1401به بخش غیر دولتی واگذار نماید.

شرایط برون سپاری مدیریت واحد غربالگری معتادین متجاهر

1- راه اندازی و مدیریت واحد غربالگری معتادان متجاهر با خرید خدمت از مؤسسات غیر دولتی دارای پروانه تأسیس معتبر از سازمان بهزیستی که در اهداف مندرج در اساسنامه فعالیت­های پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد ذکرشده باشد، قابل انجام است.

2- تمام هزینه­های مدیریت واحد اعم از هزینه بکارگیری پرسنل مجرب شامل پزشک عمومی دارای مجوز MMT، پرستار، روانشناس، مددکار اجتماعی، مددیار اعتیاد، ضابط قضایی و آشپز)، هزینه های جاری آب، برق و گاز، هزینه یک دست لباس و لوازم بهداشتی بیماران مرکز، بر عهده مجری می باشد. تعداد معتادین متجاهر نیازمند غربالگری در سطح استان، در طی سال به طور میانگین، 500 نفر می باشد. بر اساس آخرین تعرفه ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی کشور، هزینه غربالگری بر اساس عملکرد، از سرجمع اعتبارات استانی ردیف 101034، بر اساس نفر روز (روزانه 500/12ریال) تا سقف (000/875) ریال، محاسبه و پرداخت می گردد.

3- متقاضی می بایست دارای حداقل 2 سال سابقه فعالیت در حوزه اعتیاد بوده و توان مالی پرداخت حداقل 6 ماه کل هزینه های واحد غربالگری را داشته باشد.

4- دستگاه غربالگری با اخذ تعهد نگهداری و تحویل سالم آن پس از اتمام مدت تفاهم نامه توسط اداره کل بهزیستی، به مجری واحد تحویل می­گردد (یک فقره سفته به ارزش تقریبی دو برابر قیمت دستگاه در قبال دستگاه تحویلی از مجری اخذ می­شود و پس از اتمام مدت تفاهم نامه در صورت عودت صحیح و سالم دستگاه، سفته عودت می­گردد).

5- تأمین فضای فیزیکی و تجهیزات مورد نیاز واحد غربالگری (بر اساس ماده 10 شیوه نامه نحوه غربال و ارجاع معتادین فاقد گواهی درمان و متجاهر) بر عهده مجری می باشد.

6-  مجری ملزم به رعایت مقررات عمومی (بر اساس ماده 12 شیوه نامه نحوه غربال و ارجاع معتادین فاقد گواهی درمان و متجاهر) می باشد.

7- مجری ملزم به ارائه خدمات بر اساس شیوه نامه نحوه غربال و ارجاع معتادان فاقد گواهی درمان و متجاهر، می باشد.

8- متقاضی اقرار می­نماید که دستورالعمل مربوطه را به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از مفاد دستورالعمل نسبت به ارائه پیشنهاد خود اقدام نموده و عدم اطلاع از دستورالعمل پذیرفتنی نبوده و رافع مسئولیت نیست.

9- دستورالعمل تخصصی پیوست می­باشد.

10- انتخاب مجری صرفاً بر اساس نظر کمیته تخصصی پیشگیری استان خواهد بود (با در نظر گرفتن معیارهایی مثل حسن سابقه، توان مالی، تجربه متقاضی در انجام فعالیت­های مشابه، عدم دریافت اخطار و تذکر از بهزیستی و .... ).

متقاضیان محترم می توانند درخواست خود را تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه 08/03/1401 به معاونت امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی تحویل نمایند.

شماره تماس 05832256160 در ساعات اداری پاسخگوی متقاضیان محترم خواهد بود.

کد خبر 57837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد