کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراتکواندو در کشور امارات توسط بانوی لرستانی

همایون عمودی زاده، مدیر کل بهزیستی لرستان، کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراتکواندو در کشور امارات توسط بانوی لرستانی را به هم استانیها و جامعه معلولین تبریک گفت و افزود، در دنیای امروز نیاز به ورزش و اثرات سلامتی آن در افراد دارای معلولیت بیشتر از افراد سالم احساس می‌شود. ورزش معلولین را به سطح جامعه می‌کشاند و آنان را مستقل می‌سازد. معلولان بصورت گسترده در فعالیتهای اجتماعی و مسابقات ورزشی، فرهنگی شرکت کرده و توانسته اند هویت خود را به جامعه شناسانده و کسب احترام کنند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان، در مسابقات بین المللی امارات با کسب چهار نشان طلا و بدست آوردن سکوی قهرمانی، موفق به دریافت چهار سهمیه ارزشمند در  بازیهای پارا آسیایی هانگژو شد.

 رقابت ها پاراتکواندو در کشور امارات برای کسب سهیمه بازی های پارا آسیایی در دو گروه مردان و زنان و با حضور ۴۶ تکواندوکار و ۱۴ کشور در سالن التیقه شهر شارجه برگزار شد.

لیلا میرازیی در وزن مثبت ۶۸ کیلو گرم توانست با شکست دادن حریفان خود و بچنگ آوردن مدال طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تا کاروان ملی پاراتکواندو کشورمان با کسب چهار سهمیه بازیهای پارا آسیایی حلاوت این برد را بکام هموطنان دو چندان کند.
شایان ذکر است که، لیلا میرزایی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مشاوره توانبخشی و از توانخواهان بهزیستی سپید دشت و ساکن روستای دره دنگ از توابع شول آباد است.

کد خبر 57835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد