سفر سمیعی معاون  ذیحساب و تیم همراه سازمان بهزیستی کشور به استان مرکزی

سمیعی معاون ذیحسابی سازمان بهزیستی کشور در سفر یک روزه به استان مرکزی علاوه بر حضور در جلسه شورای معاونین ازواحد های اجرایی ستاد و ساختمانهای اداری شهرستان اراک بازدید نمود.

جلسه شورای معاونین  با حضور سمیعی معاون ذیحساب سازمان بهزیستی کشورو تیم همراه زیدوند سرپرست بهزیستی استان ، معاونین و مسئولین واحدهای اداری برگزار گردید .                                                                 
به گزارش روابط عمومی بهزیستی بهزیستی استان مرکزی ، سمیعی معاون ذیحساب سازمان بهزیستی کشور  در این سفر یک  روزه علاوه بر حضور در جلسه ازواحد های اجرایی و ساختمانهای اداری شهر اراک  بازدید نمود.                        
در ابتدای جلسه زیدوند سرپرست بهزیستی استان ضمن عرض خوشامد گویی به تیم اعزامی سازمان بهزیستی کشور به استان مرکزی در خصوص بررسی، هماهنگی و تعامل در امور اعتبارات و مالی، کمبود نیروهای ستاد و شهرستان های استان  خصوصا در (شیرخوارگاه ، اورژانس 123 و مرکز 1480 و نیروهای خدماتی ونگهبان) ، تعیین وتکلیف حقوق کارکنان جدیدالاستخدام ،رفاهیات کارکنان ، ابلاغ اعتبارات در اول سال ، تغییر در تشکیلات  وبازسازی ساختمانهای فرسوده و ..............مسایلی را عنوان نمودند .                                                                    
در ادامه معاونین و روسای واحدهای اداری هر کدام به کمبود نیروی  تخصصی در دفاتر  و حقوق و مزایا و محدودیتها ومشکلات جاریدر معاونت مربوطه اشاره کردند و گزارشی از چالش های حوزه های تخصصی ارایه نمودند

سمیعی معاون ذیحساب سازمان بهزیستی کشوردر این جلسه اذغان داشت : سیاست سازمان بهزیستی حضور همکاران ما در استانهاست تا بتوانیم مصوبات خوبی برای استان به ارمغان بیاوریم                                                 
ایشان ضمن قول مساعد  جهت همکاری وتحقق  مشکلات استان ها خاطر نشان کرد : نگاه مدیریتی مبتنی برخدمت شایسته بی منت به مردم بر اساس بضاعت موجود باشد که در برخی موارد از محدویت هایی هم برخورداربوده است لذا اینها مانع پیشرفت سازمان نشده است.                                                                                                     
وی گفت:امسال اقدامات خوبی در سازمان بهزیستی به ویژه در حوزه مددجویان انجام شده و نیازاست مسئولین استانی ارتباط خود را با ستاد کشور بیشتر نمایند.                              معاون ذیحساب سازمان بهزیستی کشور افزود: سازمانی که در حداقل زمان حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهند باید از ظرفیت  منابع  قوی برخوردار باشدو امیدواریم در این فرصت محدود اقدامات تحولی صورت گیرد ومصوبات پیگیری ارتباط با استانها تقویت گردد.                                                                                                       
سمیعی در پایان ابراز امیدواری کرد که چنین بازد ید هایی می‌تواند با تصمیم‌گیری‌ها وهماهنگی با مسئولین استانی، گرهگشای مشکلات و رفع چالش های موجود در استانها باشد

کد خبر 57792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد