حضور سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در استان سمنان

دکتر افشاری سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور، هدف از این سفر را دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در استان بیان داشتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتری افشاری سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور با همراهی کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و تلفیق در شورای معاونین بهزیستی استان حضور پیدا کرد.

در این جلسه محمود منطقی سرپرست، معاونین و کارشناسان معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان میزبان دکتر افشاری و هیات همراه بودند.

دکتر افشاری سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در این جلسه ضمن ابراز خرسندی بمنظور حضور در استان سمنان و شرکت در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان سمنان هدف از این سفر را دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در استان ها بیان و افزودند : ما در سازمان بهزیستی کشور بدنبال احصاء و جمع بندی مسائل، مشکلات و پیشنهادات بوده تا بتوانیم در تصمیمات کلان کشوری از این تجربیات و نقطه نظرات مدیران و کارشناسان استان ها استفاده نمایم.

دکتر منطقی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه در استان سمنان ضمن توضیحی از موقعیت جغرافیایی استان و ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی استان در سال گذشته گفتند : بهزیستی استان با دارا بودن ۲۸۶ پرسنل در حال ارائه خدمات به ۲۷ هزار و ۲۰۵ نفر در قالب ۱۳ هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و ۳ هزار و دویست و نوزده نفر در حوزه اجتماعی با مجموع خانواده ایشان می باشد.

وی تعداد مراکز و موسسات تحت نظارت را ۲۱۰ مرکز در قالب ۹۳ موسسه خیریه، ۳۳ مرکز نگهداری شبانه روزی و ۱۶۰ مرکز روزانه عنوان و پیشنهادات خود را تحت موارد بازنگری در چارت سازمانی با توجه به بروز شدن وظایف و فعالیت ها، بازنگری در شرایط احراز شغل با عنایت به تغییر در رشته های دانشگاهی، تامین نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های تکنولوژی در نظارت بر مراکز و آماده سازی زیر ساخت ها در این خصوص بیان داشتند.

حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی استان نیز در این جلسه ضمن ضمن خوشامدگویی به دکترافشاری سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور، دهقان زاده نماینده حوزه خدمات پشتیبانی، امینی نماینده حوزه امور مالی، سرکارخانم عابدی نماینده حوزه حقوقی و مهندس موسوی نماینده حوزه فنی و مهندسی سازمان بهزیستی کشور گفتند : یکی از بهترین روشهای تدوین و برنامه ریزی سیاست های کلان، نظر سنجی و دریافت نظرات و پیشنهادات پرسنل مشغول در صف آن مجموعه است و به حمدالله شاهد این رویکرد در سازمان بهزیستی کشور هستیم.

در ادامه این جلسه که به بیش از ۵ ساعت طول کشید همکاران شاغل در معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان سمنان به ارائه مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته و شنوای توضیحات تکمیلی سرپرست نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه بودند.      

کد خبر 57783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد