سیاست کنونی سازمان، مردمی سازی ارائه خدمات می باشد

چهل و یکمین همایش سراسری ، علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سید محمدجواد حسینی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور ، دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ سید محمدجواد حسینی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور با بیان اینکه عموم مردم بهزیستی را با فعالیت حوزه توانبخشی می شناسند ، گفت : توانبخشی پیشانی و ویترین سازمان است اگر سازمان در این حوزه توفیق داشته باشد در حوزه های دیگر نیز به موفقیت دست پیدا می کند. 
وی افزود : اگر نتوانیم در این حوزه خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه دهیم در بخش های دیگر هم کار سخت می شود لذا حوزه توانبخشی به عنوان پیشران سازمان باید نقش ویژه ای ایفا کند.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور بر توانمندسازی افراد دارای معلولیت تاکید کرد و ادامه داد : یکی از برنامه های اصلی حوزه توانبخشی باید توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی باشد تا آنان بتوانند با استقلال بیشتری در جهت پیشبرد اهداف خود گام بردارند.

حسینی با بیان اینکه باید جامعه هدف از همه ابعاد رشد پیدا کند، گفت : جامعه هدف علاوه بر رشد در حوزه کاری و مالی باید از لحاظ اجتماعی ، روحی ، روانی و فرهنگی نیز ارتقا پیدا کند لذا جایگاه مددکاری در این حوزه نیز می تواند معنا پیدا کند و صرفا مختص به حوزه اجتماعی نباشد.
وی سیاست کنونی سازمان را مردمی سازی ارائه خدمات برشمرد و افزود : باید از ظرفیت گروه های مردمی ، سمن ها ، دانشجوها، طلبه ها و گروه جهادی در کنار مراکز غیردولتی و خیرین استفاده کنیم.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور ادامه داد : مشارکت تنها کمک های مالی نیست بلکه استفاده از ظرفیت مردمی و گروه های جهادی می باشد که در حال حاضر درب سازمان بهزیستی به روی همه مردم باز است تا در این راه به ما کمک کنند.

کد خبر 57743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد