استفاده از توصیه ها و رهنمود های روحانیت در شرایط کنونی می تواند راه گشا باشد

مدیر کل بهزیستی استان بهمراه معاونت مشارکت های مردمی و رئیس اداره بهزیستی دورود با امام جمعه و فرماندار شهرستان دورود دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان بهمراه معاونت مشارکت های مردمی و رئیس اداره  بهزیستی دورود پس از دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان دورود از مراکز تحت نظارت بهزیستی نیز بازدید کردند.
بنا بر این گزارش مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن آرزوی توفیق برای احمد گودرزیان فرماندار این شهرستان در انجام امورات محوله خواستار حمایت وی از مجموعه بهزیستی در همه زمینه ها شد.
احمد گودرزیان فرماندار دورود نیز ضمن تاکید بر جایگاه تاثیر گذار و ارزشمند بهزیستی در کسب رضایت جامعه هدف و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و نیازمند گفت: خدمت در بهزیستی توفیق الهی است و مهمترین عامل خدمت رسانی، رضایت مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف و مددجویان است.
در ادامه همایون عمودی زاده ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه و فرماندار شهرستان دورود گفت: توصیه ها و رهنمود های روحانیت معزز در پیشبرد اهداف بهزیستی و تشویق خیرین در استفاده حداکثری از توان، امکانات و ظرفیت های موجود می تواند در شرایط کنونی راه گشا باشد.

کد خبر 57733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد