در رسانه |  معاون استاندار اردبیل:
اقناع‌سازی افکار عمومی اولویت اصلی برای کاهش تکدی‌گری است

معاون استاندار اردبیل گفت: در راستای کاهش و به حداقل رساندن تکدی‌گری درسطح استان، اقناع‌سازی افکار عمومی اولویت اصلی است.

رضا قاسمیان گفت: سرنوشت کلیه افراد جامعه به‌خصوص افرادی همچون کودکان کار و خیابانی که بیش‌تر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، بسیار مهم است و نیازمند توجه و اقدام کارشناسی و حرفه‌ای توسط دستگاه‌های مربوطه و تشکل‌های مردم‌نهاد بوده و در این راستا برای کاهش و به حداقل رساندن این موضوع، اولویت اصلی و مهم، اقناع‌سازی افکار عمومی مردم استان اردبیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید : باید تمام توان دولتی و غیردولتی به‌کار گرفته شود تا کودک کار از وضعیت نامناسب موجود رهایی یافته و یک زندگی معقول و مناسبی را تجربه کند.

به گفته او، عدم توجه لازم به این موضوع می‌تواند در آینده یک چالش و بحران ایجاد کند که جامعه آسیب‌های بسیاری را متحمل می‌شود.

قاسمیان گفت: همه اقدامات لازم باید توسط کارشناسان مجرب حوزه فوق برنامه‌ریزی و به شکل کارشناسی و حرفه‌ای اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید: آموزش‌وپرورش کودکان کار و خیابانی در حوزه‌های مختلف اعم از رفتارهای اجتماعی، تحصیل و شغل‌یابی در آینده که می‌تواند کودک را به یک فرد موفق در جامعه تبدیل کند، بسیار مهم است.

کد خبر 57698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد