در رسانه | 
معاون استاندار اردبیل:
هیچ کودکی نباید از حمایت‌های آموزشی و حفاظتی محروم شود

اردبیل-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه هیچ کودکی نباید از حمایت‌های آموزشی و حفاظتی محروم شود، خواستار استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی و سمن‌ها در موضوع حمایت از کودکان در معرض ورود به کار خیابانی شد.

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که با محوریت حمایت‌های اجتماعی از کودکان کار و خیابانی تشکیل شده بود، اظهار کرد: احساس مسئولیت در قبال حمایت از کودکان کار و خیابانی از سوی فعالان این حوزه امری اجتناب ناپذیر است و باید تلاش شود هیچ کودکی از چرخه حمایت‌های آموزشی و حفاظتی محروم نشود.

وی با اشاره به اهمیت ویژه نظارت و همکاری مردم در برنامه‌های حمایتی از کودکان کار و خیابانی، اطلاع‌رسانی به مردم برای جلب مشارکت در این راستا با تولید محتواهای تاثیرگذار و غنی را مورد تاکید قرار داد.

قاسمیان شناسایی علت‌های گرایش کودکان به کارهای خیابانی را در تصمیم سازی‌ها برای حمایت از این کودکان حائز اهمیت دانست و خواستار مطالعات و ارائه گزارش به اعضای جلسه و مسئولان مرتبط شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه مهم‌تر از اقدامات بعدی است، بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی و سمن‌ها در مشارکت برای حمایت از کودکان در معرض ورود به کار خیابانی تاکید کرد.

کد خبر 57695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد