موانع موجود بر سر راه خدمت رسانی به مردم و جامعه هدف معزّز بهزیستی مورد بررسی قرارگرفت

«محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور به همراه دو تن از کارشناسان خود خانم ها «زهرایی» و «آشفته» میهمان بهزیستی البرز بود و در جلسه شورای معاونین بهزیستی البرز که با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونین ستادی، رؤسای ادارات و دفاتر ستادی، رئیس بهزیستی کرج و کارشناسان ستادپذیرش استان برگزار شد، حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه که در خصوص هم افزایی، انتقال تجربیات و مرتفع سازی نواقص موجود و موانع بر سر خدمات رسانی به مردم و جامعه هدف صورت گرفت، راهکارهای مناسب قانونی برای ارتقاء فعالیت ها و شاخص ها مورد بررسی و هم اندیشی اعضاء قرار گرفت.

از اهم موضوعات مطرح شده و مصوبات این جلسه میتوان به مسائلی همچون هم اندیشی در خصوص کاهش ارجاعات دستگاه قضایی، تأکید بر پیگیری ارجاعات دفتر مقام معظم رهبری و نهاد ریاست جمهوری، برگزاری نشست با بیمه سلامت در جهت مرتفع نمودن مشکلات درمانی بیماران مقیم مراکز بخصوص فاقدین، برگزاری دوره های آموزشی گزارش نویسی، مستند سازی و... برای همکاران پذیرش، تعامل بیشتر با دستگاه قضایی جهت فیلتر کردن ارجاعات فاقدین و بررسی بیشتر در این خصوص و به روز رسانی سامانه ui و ثبت خدمات ارائه شده اشاره کرد.


در ادامه این روز رئیس مرکز پذیرش بهزیستی کشور ضمن تقدیر از کارشناسان ستادپذیرش بهزیستی استان البرز در ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی استان حضور یافت و از نزدیک با مسائل مددجویان استان آشنا و به همراه مدیرکل بهزیستی استان راهکارهای لازم درخصوص مرتفع کردن مشکلاتشان را صادر نمودند.

کد خبر 57691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد