خدمت به جامعه هدف سبب خیر و برکت در زندگی می شود

چهل و یکمین همایش سراسری ، علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با حضور دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران و معاونین توانبخشی سراسر کشور در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر اصغر کاظمی ، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معاونت های توانبخشی ، گفت : در سال های اخیر شاهد تلاش ها و زحمات کارکنان حوزه توانبخشی بودم و معتقدم خدمت به جامعه هدف سبب خیر و برکت در زندگی می شود.
وی بر ارائه خدمات مطلوب برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه تاکید کرد و افزود : دستگاه ها و سازمان ها باید به وظایف خود در اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت عمل کنند تا شاهد حضور بیش از پیش آنان در جامعه باشیم.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در پایان نکاتی درباره سیاستها و برنامه های تخصصی و عملیاتی حوزه معاونت توانبخشی و راهبردهای موجود مطرح کرد.

شایان ذکر است ؛ در حاشیه این همایش ، کارگاه های تخصصی حوزه توانبخشی به مدت سه روز در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار می شود.

کد خبر 57684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد