۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
خرمشهر را خدا آزاد کرد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی  متن  پیام محسن توحیدی مقدم بدین شرح است:

 حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پراز فراز ونشیب ایران اسلامی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و کارکنان و ایثارگران اداره کل بهزیستی خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

                       محسن توحیدی مقدم

      سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 57671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد