تحقق حداکثری منافع اجتماعی و اقتصادی برای جامعه هدف در امتداد مجاهدت فرماندهان بی‌ادعا

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سازمان بهزیستی کشور با ۲۰ هزار جهادگر در مسیر رشد و بالندگی فرزندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و ... گام برمی‌دارد تا با رفتاری انقلابی و جهادی در زندگی این عزیزان اثربخشی ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور، «محمدرضا کاظم‌زاده» فرمانده بسیج سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران ستادی برگزار شد.

«علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت ۳ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، حضور حداکثری در این نشست را مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: سازمان بهزیستی کشور با ۲۰ هزار جهادگر در مسیر رشد و بالندگی فرزندان، زنان سرپرست خانوار، افراد دارای معلولیت و ... گام برمی‌دارد تا با رفتاری انقلابی و جهادی در زندگی این عزیزان اثربخشی ایجاد کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در آستانه گام دوم انقلاب بچه‌های دهه نودی، جوانان و میانسالان و همه و همه باید کمک کنیم تا حداکثر منافع اجتماعی و اقتصادی را برای جامعه هدف به همراه آوریم؛ چراکه تمشیت امور ۷ میلیون نفر از جامعه هدف به سیاست‌گذاری و نگاه راهبردی ماست.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در سازمان بهزیستی کشور روز رزم است، یادآور شد: ما و سایر دستگاه‌های مسئول در پیاده‌سازی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید در امتداد مجاهدت فرماندهان بی‌ادعا ارتباط موثری داشته باشیم.

در ادامه این نشست «محمدرضا کاظم‌زاده» فرمانده بسیج سازمان بهزیستی کشور، گفت: سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار و پیروزی یادآور فتحی بزرگ و جوهر حرکتی عظیم است که به مدد یاری پروردگار، ایمان، ایثار و جانفشانی ملت شریف ایران و به ویژه شهدا و ایثارگرانی رقم خورد که همیشه در تاریخ این مرز و بوم یاد حماسه و خاطره رشادت پیروزمندانه دلاوری‌های آنان فراموش نخواهد شد. 

فرمانده بسیج سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای کشوری برنامه‌های بسیج، عنوان کرد: در دوران همه‌گیری کرونا و همچنین وقاا بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در کنار تیم‌های محب و اورژانس اجتماعی به جامعه هدف خدمت‌رسانی کردند.

یادآوری می‌شود، در این مراسم حجت‌السلام وکیل‌پور مشاور امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور به بیان خاطرات رزمندگان جنگ تحمیلی پرداختند و در ادامه گروه سرود مهر ماندگار نقش‌آفرینی کردند.

کد خبر 57656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =