در رسانه |حدود ۱۰ میلیارد تومان زکات فطره استان همدان به حساب نیازمندان واریز شد

همدان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در استان همدان خبر داد و گفت: این مبلغ با همکاری شورای زکات، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های دارای مجوز جمع‌آوری و به‌حساب نیازمندان واریز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، «محمد رسول شیخی زاده» اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود از روز عید سعید فطر تاکنون ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه مردم استان همدان جمع آوری، ساماندهی و در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند هزینه شده است.

به گفته وی مردم مومن و نیکوکار از طریق کد دستوری #۵۰۸۱۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۵۶ و صندوق‌های پایگاه‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان مستقر در میادین اصلی به سهولت فطریه عام خود را پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: از این مبلغ ۹میلیارد و ۵۵ میلیون تومان زکات فطره، ۶۴۳ میلیون تومان کفارات و ۸۲ میلیون تومان زکات فطریه سهم سادات بود.

شیخی زاده خاطرنشان کرد: زکات فطریه در محلی که جمع‌آوری‌شده در همان محل با هماهنگی شورا و هیات‌ امنای محل برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن افراد نیازمند هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد: مبلغ زکات همچنان در حال افزایش است و پایگاه های اصلی در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت زکات از مردم مومن هستند.

امسال ۸۲۵ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه مستقر شده بود.

کد خبر 57646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد