رزمایش کمک مومنانه  بهزیستی لرستان در شهرستان کوهدشت

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر رزمایش کمک مومنانه بهزیستی لرستان در شهرستان کوهدشت با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بمنظور کمک به خانواده های نیازمند و آبرومند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر رزمایش کمک مومنانه بهزیستی لرستان در شهرستان کوهدشت  با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بمنظور کمک به خانواده های نیازمند و آبرومند با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان کوهدشت برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی لرستان در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی گفت: این رزمایش به همت و همراهی خیرین شهرستان کوهدشت با توجه به شرایط اقتصادی کشور در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آبرومند برگزار شده است.

 همایون عمودی زاده  ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان برآورد کرد و افزود این بسته ها شامل اقلام ضروری همچون برنج، روغن، ماکارانی، قند، سویا و رب گوجه فرنگی است که میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مدیر کل و پرسنل بهزیستی در راستای کمک مومنانه به اقشار بی بضاعت و محروم گفت: خدمات بهزیستی به جامعه هدف و معلولان بی بدیل و مثال زدنی است.
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به وظایف سختی که بر دوش بهزیستی است گفت: کارکنان و مددکاران سازمان بهزیستی قطعا بازتاب کمک به دیگران را در زندگی خود خواهند دید.

کد خبر 57637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد