پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر

سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی ، فرارسیدن سوم خرداد ؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر را به ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان ؛ در پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

فتح خرمشهر نشان دهنده حضوری پرافتخار از انسان هایی است که توانستند با نثار جان خود این حماسه را خلق نمایند و بدون شک نام این افراد در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود .

سوم خرداد ، یادآور پیروزی و از خودگذشتگی ملتی است که با توکل به خدا و با اتحاد و انسجام حماسه ای جاوید در اوراق تاریخ کشور ثبت کردند.این روز فرصتی است برای بازنمایی روح مقاومت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از مشکلات و دستیابی به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید به نسل آینده انتقال یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی )، ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه رزمندگان ، جانبازان ، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم.

توفیق روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این حماسه بزرگ و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سامیه جهانشاهی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 57620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد