جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد دفتر گزینش بهزیستی استان قم

با آغاز طرح بررسی عملکرد دفاتر گزینش استانها امروز مدیر و رابطین گزینش بهزیستی قم میهمان هسته مرکزی بودند.

با آغاز طرح بررسی عملکرد دفاتر گزینش استانها و توجیه رابطین و گزینشگران، امروز مدیر و ربطین گزینش بهزیستی استان قم با حضور در تهران ضمن برگزاری جلسات توجیهی با مسؤلین هسته مرکزی گزینش و دبیرخانه هیآت مرکزی از ارشادات و راهنمایی های ایشان استفاده کردند.
در ابتدای این جلسه توجیهی دارستانی مدیر دفتر گزینش بهزیستی استان قم ضمن تشریح عملکرد این دفتر در سال ۱۴۰۰و فرایند تشکیل پرونده ، تحقیقات ، مصاحبه و ارسال پرونده ها به هسته مرکزی ، گزارشی از مشکلات دفاتر گزینش خصوصا بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و الزام گزینش کلیه صاحبین امتیاز و مسؤلین فنی مراکز تحت نظارت ارائه کرد و خواستار اتخاذ تدابیری در اصلاح این مصوبه یا تامین امکانات و نیروی انسانی لازم جهت انجام امور گزینشی با این حجم وسیع پرونده ها شد.
در ادامه رابطین گزینش استان هم نقطه نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند و آقایان زارعی معاون هسته ، فصیحی مسؤل امور مصاحبه و آموزش و خانم خدمتگزار مسؤل امور تحقیقات و استانها  توضیحات لازم و تغییرات جدید در فرایند تشکیل پرونده های گزینشی را تشریح کردند.
دکتر عبدالله زاده ریاست دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش هم در خصوص پیگیری ارتقا دفاتر گزینش استانها و رفع مشکلات اعتباری امور گزینش مطالبی را بیان کردند و خواستار تعامل مثبت معاونین پشتیبانی و دفاتر گزینش جهت تسریع در امور شدند.
لازم به ذکر است دکتر مظفر مدیر کل هسته مرکزی که به واسطه حضور در جلسه ای در این دیدار حضور نداشت با تماس تلفنی ضمن عرض خداقوت و قدردانی از تلاشهای عموم همکاران گزینش در سراسر کشور اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک از دفاتر گزینش استانها بازدید نماید.

کد خبر 57619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد