بازدید مسوولان ایلام از مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان

معاون اجتماعی سپاه امیر المومنین(ع) استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ایلام از مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، در این بازدید که روز دوشنبه با همراهی «حسین نورعلیوند» سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام و «فروزان افسرده» معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد این اداره کل انجام گرفت، مسوولان از بخش های مختلف این مرکز که با نظارت بهزیستی فعالیت دارد بازدید کردند.

«نورعلیوند » در این دیدار با اشاره به تازگی شروع فعالیت مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان و اغاز پذیرش مصرف کنندگان مواد مخدر، خواستار همکاری برای کمک به تجهیز و توسعه این مرکز شد.

در ادامه مسوولان همچنین در جریان پذیرش و روند فعالیت این مرکز قرار گرفتند. لازم به ذکر است، مراکز جامع مراکزی هستند که با رویکردی ترکیبی و با استفاده از همه الگوهای رایج درمان و بازتوانی اعتیاد زیر نظر ادارات بهزیستی در سراسر کشور فعالیت دارند.

این مرکز با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر بصورت بخش خصوصی با نظارت اداره کل بهزیستی ایلام فعالیت داشته که بر خلاف مدت زمان یک ماهه درمان در مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، در این مراکز پذیرش شدگان به مدت یکسال درمان و در کنار ان بازتوانی انها انجام می شود.

کد خبر 57612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد