سنندج | نشست هم اندیشی جهاد تبیینی

روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ، کارگاه یک روزه جهاد تبیینی با همکاری دفتر امور فرهنگی بهزیستی استان کردستان در محل سالن جلسات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، در این کارگاه اکبر اسدی ؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان در خصوص ویژگی های رفتاری ، اخلاقی و خصوصیات بارز شخصیت والای امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد .

وی اظهار داشت : همه انسانها توازنی که لازم است در ابعاد شخصیتی خود داشته باشند را ندارند . اگر در وجود خود تأمل کرده و در باره خود بینیدیشم متوجه این ناموزونی خواهیم شد ؛ به این معنی که در یکسری از ابعاد شخصیت خود رشد کرده و از ارتقاء در سایر ابعاد جا مانده ایم .

وی افزود : یکی از ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) این بود که در ابعاد شخصیتی خود توازن داشت و همین امر سبب شده بود که الگو و اسوه ای برجسته برای جامعه باشد .

اسدی در ادامه گفت : چیزی که انسان را اشرف مخلوقات قرار داده ، استفاده از قوه عاقله یا همان اندیشیدن است .اگر همه انسانها به درستی از قوه عاقله خود استفاده می نمودند ، جهان به مدینه فاضله تبدیل می شد .

این کارگاه با مطرح نمودن نقطه نظرات ، پیشنهادات و پرسش و پاسخ میان حاضرین پایان یافت . 


منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 57607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد