پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان سمنان بمناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر

محمود منطقی با صدور پیامی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر پیام تبریک صادر کردند.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه‌های ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول، یادآور از خودگذشتگی مردمانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه‌ی تاریخ به ثبت رسید.

فتح خرمشهر نشانگر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان و عشق به ولایت مردم همیشه در صحنه ای است که توانستند با اراده‌ای استوار، ایثار و از خودگذشتگی شکست دشمنان و مستکبران را در تاریخ ثبت کنند و استقلال، آزادی و صلابت این مرز و بوم را به جهانیان نشان دهند.

آزادی خرمشهر در روز سوم خرداد نمادی از وحدت و همبستگی ملی بود. تبلور غیرت ملی در برنتافتن اشغال خاک عزیزمان توسط دشمنان و تبلور پیروزی اراده رزمندگان اسلام بر دشمن است و برای همیشه این پیام را به همه جهانیان می دهد که مردم ایران مردم مبارز و خستگی ناپذیر، انقلابی و پیرو خط اسلام ناب محمدی هستند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهیدپرور استان سمنان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، جانبازان ، همکاران و جامعه هدف محترم بهزیستی استان سمنان تبریک تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

محمود منطقی

سرپرست بهزیستی استان

کد خبر 57594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد