سنندج | نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون پزشکی

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون پزشکی با حضور معاونت توانبخشی بهزیستی استان کردستان ، رئیس بهزیستی شهرستان سنندج و سایر اعضاء در محل اداره بهزیستی شهرستان سنندج برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، مژگان مشفق ؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان کردستان ، خواستار رعایت و اجرای دقیق دستورالعمل های تخصصی حوزه توانبخشی شد .

مشفق با اشاره به خدمات و فعالیتهای ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت : برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری کمیسیون‌های پزشکی در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان ، دسترسی سریع به سامانه‌های بهزیستی و تسهیل در مراجعه افراد جهت دریافت خدمات از اهداف مهم بهزیستی می باشد .

در ادامه جلسه فاطمه محمدی ؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنندج درخصوص مساعدت و همکاری بیشتر تمام حوزه های بهزیستی در راستای مرتفع نمودن مشکلات و درخواست‌های مراجعان مواردی را مطرح نمود .

وی گفت : توانمندسازی نیروی انسانی در نهایت منجر به پاسخگویی بهتر و ارائه خدمات بیشتر یک سازمان به متقاضیان و جامعه هدف می‌شود .

در پایان ، کارشناسان مربوطه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و در خصوص مسائل و چالش‌های موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند .


منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 57585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد