در رسانه | تکمیل مرکز خیریه ابوالفضل (ع) اردبیل نیازمند توجه ویژه دولت است

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه باب الحوائج حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها و نبود منابع مالی روند تکمیل ساختمان جدید موسسه خیریه باب‌الحوائج حضرت ابوالفضل(ع) اردبیل را به رکود کشانده است، خواستار توجه ویژه دولت به این موضوع شد.

به گزارش ایرنا، یوسف غفرانی روز یکشنبه در جریان بازید دکتر علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مرکز نگهداری حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل اظهار کرد: عملیات عمرانی ساختمان جدید این موسسه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در سه طبقه با ظرفیت نگهداری ۵۰۰ نفر از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به همت خیرین به میزان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل این ساختمان بدلیل ضرورت نگهداری معلولان اشاره کرد و گفت: در این مسیر نیازمند کمک و توجه ویژه دولت هستیم.

تکمیل مرکز خیریه ابوالفضل (ع) اردبیل نیازمند توجه ویژه دولت است

وی همچنین به بالا بودن هزینه نگهداری معلولین اشاره و کرد و خیرین و مردم نوع‌دوست استان را به مشارکت در تکمیل این پروژه فراخواند.

غفرانی با تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات معلولان، حل مشکلات آنها را حل مشکل جامعه دانست و گفت: این معلولان از ابتدایی‌ترین حقوق حیات محروم هستند و برای تداوم زندگی چشم یاری به همت افراد نیکوکار دوخته‌اند.

مرکز نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل (ع) اردبیل از سال ۸۰ با ۴۲ بیمار و ۱۰ کارمند غیر بیمه‌ای تاسیس شده است، ۲۸۰ معلول ذهنی از تمام سنین در این مرکز نگهداری می‌شوند.

کد خبر 57541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد