در رسانه|  رئیس سازمان بهزیستی:
۱۷۰۰ نفر در اردبیل پشت‌نوبت دریافت مستمری هستند

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ نفر پشت نوبت در انتظار دریافت مستمری هستند.

علی محمد قادری گفت: سازمان بهزیستی کشور خدمات مستمر زیادی انجام داده که پرداخت مستمری به مددجویان از اهم این موارد است و پرداخت مستمری‌ها از طریق حوزه‌های مختلف همچون امور اجتماعی، توسعه پیشگیری و توانبخشی انجام می‌یابد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور می گوید: خدمات مستمری توسط بهزیستی در سطح کشور در حال انجام است تا جامعه هدف به طور کامل زیرپوشش قرار بگیرند که یکی از این اقدامات تحت پوشش قرار دادن افراد پشت نوبتی‌هاست که به همین منظور در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ نفر پشت نوبت در انتظار دریافت مستمری هستند تا بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن از خدمات سازمان بهره‌مند شوند.

به گفته او، اختصاص بودجه‌های لازم برای تامین جهیزیه مددجویان واجد شرایط نیز در دستور کار قرار گرفته و ۵۰۰ نفر در لیست انتظار خدمات قرار گرفته‌اند و به همین منظور با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برخورداری این افراد از خدمات مورد نیاز در حال انجام است.

قادری گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی و تخصیص اعتبارات آن در سطح کلان از اهم مواردی است که با برآوردهای به عمل آمده و تخصیص‌های ابلاغی که مجلس انجام می‌شود فعالیت‌های اورژانس اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

او می گوید: در حدود یک هزار میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات آسیب‌های اجتماعی در اختیار بهزیستی قرار گرفته که این اعتبار می‌تواند با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه آن طور که باید نتیجه‌بخش باشد.

کد خبر 57513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد