در رسانه | 
رئیس سازمان بهزیستی:
۱۷۰۰ مددجوی پشت نوبت مورد حمایت قرار می‌گیرند

اردبیل- رئیس سازمان بهزیستی گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ مددجو پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی در استان اردبیل از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

علی محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سازمان بهزیستی خدمات متنوعی را در حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و… ارائه می‌کند تا جامعه هدف خود را مورد پشتیبانی و همراهی قرار دهد.

وی از افزایش مستمری پرداختی خانوارهای بهزیستی از ۳۵۰ هزار تومان به ۴۲۰ هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: پرداخت یارانه و سایر حمایت‌ها نیز به شکل مستمر و حتی فراتر از ردیف‌های تعریف شده، انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی تعداد پشت نوبتی‌های بهزیستی استان اردبیل را یک‌هزار و ۷۰۰ مددجو اعلام کرد و گفت: همه این پشت نوبتی‌ها تحت پوشش خدمات بهزیستی استان اردبیل قرار می‌گیرند و ما نیز سعی می‌کنیم حمایت خودمان را انجام دهیم.

قادری از تکمیل مراکز نگهداری معلولان و تقویت حوزه توانبخشی و ارائه خدمات کیفی‌تر به جامعه هدف خبر داد و افزود: سعی ما بر این است تا در سطح کشور نیز این جامعه هدف مورد حمایت و همراهی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رقم دقیقی از پشت نوبتی‌های کشور ندارم و کلیه برنامه‌های حمایتی سال جدید سازمان بهزیستی در سایت این سازمان قابل رصد و پایش است.

قادری در مورد مرکز نگهداری معلولان احداثی در مشگین‌شهر اضافه کرد: پنج میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت و قرار شد به میزان توانمندی بهزیستی تا ۲۰۰ فقره جهیزیه برای زوجین تأمین شود.

رئیس سازمان بهزیستی تکمیل اورژانس اجتماعی بهزیستی را در استان نیازمند منابع اعتباری کلان دانست و بیان کرد: در مجموع سعی ما بر این است تا با این حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز شاهد باشیم.

کد خبر 57507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد