هجدهمین جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: هجدهمین جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور نیمه دوم امسال و در فصل پاییز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "محمد جلال پاشاپوریان" روز یکشنبه با ذکر اینکه این جشنواره در دو بخش ورزش های فردی و گروهی برگزار می شود، ورزش تیمی این دوره از مسابقات را والیبال ویژه بانوان و آقایان و فوتسال ویژه آقایان عنوان کرد.

وی رشته های ورزشی انفرادی این جشنواره را شامل دو و میدانی، شنا، آمادگی جسمانی، شطرنج، تنیس روی میز(انفرادی و دونفره) و فوتبال دستی(دو نفره) عنوان کرد.

وی با اشاره به رشته والیبال توضیح داد: علاقه مندان برای تشکیل تیم و کسب آموزش زیر نظر مربی می توانند به دفتر تربیت بدنی اعلام نمایند.

پاشاپوریان ضمن دعوت از کارکنان علاقه مند به شرکت در این جشنواره گفت: همکاران با مراجعه به دفتر تربیت بدنی ضمن ثبت نام در رشته ورزشی مورد علاقه  و تمرین مستمر باید بصورت تخصصی تمرینات خود را ادامه دادهد و این دفتر را در جریان نحوه آماده سازی خود قرار دهند.

وی یادآور شد: مسابقات ورزشی رشته های انفرادی در سه رده سنی زیر 35 سال 35 تا 45سال و بالای 45 سال برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی بهزیستی ایلام یادآور شد: از هر استان برای شرکت در این جشنواره یک تیم ورزشی فوتسال(آقایان)، دو تیم والیبال (آقایان و بانوان) و در رشته های انفرادی نیز در هر رشته در یک گروه سنی یک نفر به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی تاکید کرد: این جشنواره ویژه کارکنان قراردادی، شرکتی، رسمی، پیمانی و رسمی، کارگری است.

کد خبر 57498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد