مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه: 
اعتبارات اشتغالزایی بهزیستی استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است

اولین رویداد استارت آپی با حضور کارآفرینان و کارشناسان بهزیستی استان کرمانشاه به منظور توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی در سالن پیروزی مجتمع رفاهی آموزشی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکترفرحناز محمدی در این رویداد استارت آپی، اظهار کرد: ضرورت حل مشکل اشتغال از اهمیت بسیار بالای برخوردار است که به دنبال آن علاوه بر مشکل مسکن  خیلی از مشکلات دیگر مددجویان را هم رفع خواهد کرد. وی افزود: اهمیت این موضوع به گونه‌ای است که رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر در نامگذاری سال به آن اشاره فرمودند.

محمدی گفت: از دی ماه سال گذشته یک تفاهم‌نامه با حوزه مشارکت‌های مردمی و اشتغال بسته شده و مقدمات کارهای آن ایجاد شده است.

فرحناز محمدی اظهار داشت: محدویت‌هایی از قبیل جسمی، روحی و موارد خاص دیگر برای برخی از جامعه هدف ما وجود دارد و عدم  تضامین بانکی نیز به این مشکلات افزوده است به همین خاطر در تلاش هستیم اشتغال را بیشتر به صورت کارفرمایی اجرا کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته اعتبارات اشتغالزایی چهار برابر شده است به همین خاطر می‌توان از ظرفیت‌ها استفاده کرد و شرایط بهتری را برای مددجویان بهزیستی رقم زد.

این نشست با حضور معاونین کارشناسان و مسیولین مراکز مثبت زندگی بهزیستی و همچنین کارآفرینان برتر  استان برگزار شد

کد خبر 57485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد