نظارت پس از خرج، با تشکیل کمیته ارزیابی

حساسیت در پرداختها و به منظور رصد اسناد پرداختی، کمیته ارزیابی تشکیل و کلیه اسناد پرداختی بررسی و پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل بهزیستی در نشست هم اندیشی کارکنان بهزیستی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران بهزیستی ستاد، شهرستانها، مراکز دولتی و غیر دولتی گفت: کار در بهزیستی بنا به عوامل مختلف سخت است و دنیا و آخرت کارکنان را درگیر می کند.
دکتر نصیری افزود: رویه کار سخت است و می طلبد کارکنان تمام تلاش خود را بکار بگیرند، چرا که این سازمان، سازمانی است که حجم کار و نوع کار آن با سایر دستگاهها متفاوت است و تمام مراکز بصورت اورژانسی فعالیت ارائه می دهند.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سازمان، کار تخصصی انجام می شود، خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه فعالیتها باید صورت پذیرد.

دکتر نصیری با اشاره به فعالیت سه ماهه خود بیان داشت: در مدت فعالیت مسئولیت چهار اصل عدالت، شفافیت، احیاء  و تقویت روحیه  مددکاری و توانمندسازی سرلوحه فعالیتها قرار گرفته و تلاش شده شاخص های پرداخت اضافه کار بر اساس نظر کمیته و توزیع عادلانه باشد.

وی افزود: شفاف سازی پرداخت اضافه کار به کارکنان، اولویت بندی تجهیزات و امکانات اداری از مهمترین اقدامات انجام گرفته بوده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان، اصلاح روند پرداخت های مددجویی و تهیه اسناد از طریق شهرستانها را گام مهم در راستای شفاف سازی فعالیتها عنوان کرد و گفت: احیاء و تقویت روحیه مددکاری یکی از برنامه های در دستور کار است که با هماهنگی انجام شده آموزش مددکاران به منظور سامان دهی نحوه خدمات رسانی جزء اولویت هاست.

نصیری نظارت پس از خرج به منظور پیگیری بعد از پرداخت اسناد مالی را از برنامه های آتی بهزیستی بیان داشت و افزود: نظر به حساسیت در پرداختها و به منظور رصد اسناد پرداختی، کمیته ارزیابی تشکیل و کلیه اسناد پرداختی بررسی و پیگیری خواهد شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی با اشاره به اینکه از نقد سازنده استقبال می شود، خاطر نشان کرد: تلاش برای ایجاد صمیمی و تعامل بین کارکنان از اولویت های حوزه کارکنان است و قطعا در انتصابات سه اصل مهم سلامت اخلاقی و پاکدستی، کارامدی و صداقت در کار،  به منظور تغییر در جهت بهبود روند کار مد نظر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 57478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد