معرفی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران

در مراسمی یوسف رضایی به عنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان تهران معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم سمانه زمانی سرپرست بهزیستی استان و جمعی از شورای معاونین این اداره کل و کارشناسان حوزه توانبخشی در آن حضور داشتند.

زمانی با تشکر از کارشناسان حوزه توانبخشی، فعالیت در این بخش را بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و اظهار داشت: توانبخشی در عرصه مدیریت بهزیستی بسیار اثرگذار است و باید گردانندگان این مجموعه نیز با دقت نظر و حسن انتخاب، برگزیده شوند که چنین نیز شده است.

سرپرست بهزیستی استان تهران به ضرورت برنامه ریزی هدفمند با رویکرد تخصصی و علمی در این حوزه اشاره و پیگیری نیازها و حقوق معلولین را اولویت اول سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات درون و  برون سازمانی برای عملیاتی شدن حقوق معلولین باید تلاش کرد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با انتصاب سرپرست جدید حوزه توانبخشی که از تجربیات و سوابق مدیریتی درخشانی برخوردار است شاهد اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

سرپرست بهزیستی استان تهران، رضایی را مدیری لایق و توانمند معرفی کرد که از این به بعد توانخواهان و مجموعه مدیریتی استان از نگاه و تلاش وی بهره خواهد برد.

زمانی در پایان از تلاش معاونین پیشین توانبخشی به ویژه سید احمد خادم و الهه سعادتی که در دوماه اخیر این حوزه را راهبری نمود، تشکر کرد.

سرپرست جدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل استان و معاون توانبخشی سازمان توجه به بدنه کارشناسی سازمان با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی برای ارتقای سطح خدمات توانبخشی به جامعه هدف را از اولویت‌های برنامه خود اعلام و تلاش برای مطالبه گری از مسئولان جهت تحقق حقوق معلولین را از نیز اولویت‌ برنامه توانبخشی برشمرد.

یوسف رضایی ادامه داد: مطالبه گری در عین پاسخگویی، عملگرایی و نگاه تخصصی و علمی به موضوعات این حوزه از اصلی ترین برنامه ها است.

کد خبر 57467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد