جلسه ساماندهی امور سالمندان بریاست فرماندار شهرستان پلدختر برگزار شد

جلسات ساماندهی امور سالمندان، متکدیان و مشارکت های مردمی شهرستان پلدختر به ریاست صالحی نیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پلدختر، دبیری عبدالرضا پاپی الوار رئیس بهزیستی شهرستان پلدختر و با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان پلدختر معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پلدختر تکدی گری را یکی از معضلات جوامع کنونی دانست و گفت : تکدی گری باعث بروز مشکلاتی در جامعه می‌شود که با همیاری و همدلی تمام نهادها و ارگانها در جهت ریشه کن کردن این پدیده نامطلوب میتوان به نتیجه رسید.

صالحی نیا با بیان اینکه سالمندان از جمله گنجینه های باا رزش کشور هستند که جوانان و همه ی ما میتوانیم از تجربیات آنان استفاده کنیم، افزود :  در مبحث کمک به همنوع در دین مبین اسلام سفارشات زیادی صورت گرفته است که ما با بهره گیری از سفارشات بزرگان دین در این راه با عشق و علاقه گام خواهیم برداشت.

عبدالرضا پاپی الوار رئیس بهزیستی شهرستان پلدختر و دبیر جلسه از مردم نجیب شهرستان پلدختر در رابطه با ساماندهی متکدیان کمک های مردمی خود را به مراکز ثبت شده و مورد اعتماد و همچنین مراکز خیریه تحویل دهند تا بتوانیم در جهت کمک به نیازمندان و افراد مستحق گام برداریم.

رئیس بهزیستی شهرستان پلدختر در خصوص ساماندهی امور سالمندان ضمن ارائه آماری از سالمندان شهرستان گفت :جامعه ما به شدت رو به سالمندی در حال حرکت بوده که نیاز است در این زمینه اقداماتی انجام گیرد.

وی در ادامه اظهار  داشت: سالمندی پدیده ای طبیعی است که میتوان با برنامه ریزی درست از این مرحله نهایت سعی و استفاده را انجام داد.

پاپی الوار همچنین در خصوص مشارکت های مردمی ضمن قدردانی و تشکر از مردم عزیز شهرستان که همواره حامی بهزیستی بوده و هستند، گفت: مردم کمک های انسان دوستانه خود را به مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان پلدختر تحویل دهند تا در جهت رفع مشکلات مددجویان مستحق و نیازمند اقدام شود.

کد خبر 57443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد