اجرای «طرح تبسم» خدمات تخصصی دندانپزشکی بهزیستی تهران

خدمات تخصصی دندانپزشکی توسط گروه های داوطلب و جهادی به نام طرح تبسم در قالب پویش ملی در محضر ولی نعمتان در استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از گروه خبری آتیه‌آنلاین، سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه سلامت فرزندان سازمان بهزیستی در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد، خاطرنشان کرد: خدمات تخصصی دندانپزشکی به فرزندان سازمان در قالب طرح ملی تبسم توسط گروه های جهادی و دندانپزشکان داوطلب انجام شد.

سمانه زمانی در ادامه بیان کرد: این طرح در استان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه در چهار مرکز نگهداری فرزندان سازمان در شهر تهران انجام شد.

زمانی ادامه داد: فرزندان مقیم مراکز نگهداری دختران ولیعصر(عج) و خیام و همچنین دو مرکز نگهداری پسرانه شهید اندرزگو و یاسر در قالب این طرح از خدمات تخصصی رایگان دندانپزشکی بهره مند شدند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران با این توضیح که بیش از یکصد و هشتاد نفر از فرزندان سازمان انتهای هفته گذشته از این طرح استفاده کردند، اذعان کرد: این خدمات به جامعه مخاطبین سازمان بهزیستی شامل ایتام، کودکان کار و خیابان، معلولین، سالمندان و معتادین بهبود یافته ارائه شد که به همین جهت از پذیرش حس مسئولیت اجتماعی توسط گروه های جهادی و پزشکان داوطلب تشکر کرده و آرزو می کنم که  اجرای این طرح، در ارتقاء  سلامت و شادابی افراد استفاده کننده موثر باشد و شاهد جامعه‌ای هدفی پویا، سالم و با نشاط باشیم.

کد خبر 57419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد