پیشوا| دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با همراهی خیرین از منزل مددجویان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با همراهی مرجان رحیمی مسئول توانبخشی و حسن توکل مسئول مشارکت های مردمی از منزل یک خانواده دو معلوله بسترگرا و معلول ضایعه نخاعی پس از تشکیل جلسه در اداره و ارائه گزارش های مددکاری با خیرین بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی در این خصوص اظهار داشت: حمایت و نگهداری ازمعلولین توسط خانواده ها کار بسیار بزرگ انسانی و دینی است.

وی ادامه داد: رسیدگی به معلولان امری انسانی است لذا لازم است درکنار کمک های دولت، خیرین نیک اندیش نیز کمک های خود را ازاین عزیزان دریغ نکنند چرا که این خانواده ها علاوه بر درد معلولیت هزینه سنگین درمان، معیشت واشتغال را دارند لذا خیرین می توانند با همکاری همه جانبه برای اشتغال  نسبت به توانمندی این عزیزان تلاش مضاعف نمایند.

اسماعیلی افزود: برای حرکت های انسانی وخدا پسندانه که فقط برای رضای خداوند متعال انجام می شود، نمی توان ارزش دنیوی قائل شد.

این مسئول تصریح کرد: افراد دارای معلولیت نیازمندی های مختلفی دارند که این دوخانواده درخواست کمک همه جانبه از جمله هزینه های معیشتی، درمانی و مسکن از خیرین بزرگوار را داشتند که خیرین محترم در راستای اشتغال، درمان، معیشت و مسکن این عزیزان کمک های ارزنده ای خواهند داشت.

کد خبر 57415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد