رئیس سازمان بهزیستی کشور برای افتتاح زائر سرای تراز معلولین کشور در مشهد، ضرب العجل تعیین کرد

علی محمد قادری که باتفاق مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی بعد از ظهر امروز از این زائر سرا بازدید داشت، ضمن تعیین مهلت برای راه‌اندازی نخستین زائر سرای تراز معلولین کشور در مشهد، بر آموزش پرسنل این هتل تأکید کرد.

وی گفت: افرادی که در این هتل مشغول فعالیت می‌شود در تمام سطوم مدیریتی، تشریفات، پذیرایی و کارکنان اداری، همه باید آموزش‌های لازم را برای برخورد و رفتار با معلولین و سایر مددجویان بهزیستی ببینند.
وی تأکید کرد: حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد دارای معلولیت بر همه ما واجب است و کسانی که به هر نحو با این عزیزان تعامل دارند باید راه و رسم برخورد و رفتار با این عزیزان را بدانند.
رئیس سازمان بهزیستی همچنین از مجموعه توانبخشی فتح المبین مشهد که از ۴۰۰ دختر دارای معلولیت بی‌سرپرست و بدسرپرست نگهداری می‌کند نیز بازدید و با کارکنان بخش‌های مختلف گفتگو و مددجویان این مرکز را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.
همچنین بازدید از مؤسسه پرورش استعدادهای مؤسسه‌ی توانبخشی گلستان علی از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور برای افتتاح زائر سرای تراز معلولین کشور در مشهد، ضرب العجل تعیین کرد

در این بازدیدها مسؤولین این مراکز ضمن تشریح فعالیت‌های مراکز متبوع‌شان مشکلات و مسائل پیش رو را با رئیس بهزیستی کشور در میان گذاشتند.
شایان ذکر است رئیس سازمان بهزیستی کشور برای شرکت در همایش علمی تخصصی معاونین اجتماعی بهزیستی استان‌های کشور که در مشهد مقدس برگزار شده بود به این کلان‌شهر سفر و پس از زیارت مرقد مطهر حضرت رضا(ع) در آیین اختتامیه این همایش سخنرانی کرد.
وی همچنین در همایش سه روزه مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام که در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شده بود طی سخنانی از تصمیم این سازمان برای اعزام ۱۰ هزار مددجوی این سازمان به راهپیمایی بزرگ اربعین با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی خبر داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور برای افتتاح زائر سرای تراز معلولین کشور در مشهد، ضرب العجل تعیین کرد

در بازدیدهای انجام شده‌ی رئیس سازمان بهزیستی و معاون اجتماعی این سازمان از مؤسسات یاد شده، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، فعالیت‌های این مراکز را تشریح و خواستار توجه ویژه بهزیستی به استان خراسان رضوی شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین اختتامیه همایش تخصصی معاونین اجتماعی بهزیستی استان‌های کشور که ظهر امروز پایان یافت، بر ضرورت تحول و تغییر ساختار در سازمان بهزیستی با هدف کارآمدی و کاربردی کردن این سازمان و تلاش هر چه بیشتر بر توانمندسازی گروه‌های هدف تأکید کرد.

کد خبر 57392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد