ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان تهرانی

گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور در قالب طرح تبسم از پویش در محضر ولی نعمتان بیش از یکصد تن از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان تهران را مورد معاینات دندانپزشکی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور که خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان به جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه می نماید در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با استقرار در مرکز ولیعصر(عج) واقع در جنوب تهران ارائه دهنده خدمات رایگان دندانپزشکی به جامعه هدف بهزیستی شهر تهران است.

جلال عادلی مدیر گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور با بیان اینکه ۱۴ یونیت در مرکز ولیعصر(عج) بهزیستی استقرار یافته است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴ پزشک و متخصص دندانپزشک در مرکز ولیعصر(عج) شهر تهران در روز پنجشنبه بیش از یکصد و ده مددجوی معرفی شده از سوی بهزیستی شهر تهران را در معاینات دندانپزشکی قرار داده اند.

وی ادامه داد: مشکلات دندانپزشکی افراد معرفی شده در همین مرکز مداوا شده و روند درمانی پایان می پذیرد که در غیر این صورت، بیماران به مطب همین پزشکان عضو گروه جهادی و دانشگاه‌های پزشکی هماهنگ شده معرفی می گردند و خدماتی چون ارتودنسی را رایگان دریافت می کنند.

عادلی افزود: این خدمات در روز جمعه هم توسط پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور که همگی از پزشکان جوان هستند نیز به نیازمندان معرفی شده توسط بهزیستی شهر تهران ارائه می شود.

سرپرست بهزیستی شهر تهران که در اجرای این فعالیت خداپسندانه نظارت داشت، با تشکر از گروه جهادی منتظران ظهور اظهار داشت: بهزیستی شهر تهران آمادگی کامل دارد مرکز ثابت دندانپزشکی را برای این گروه جهادی فراهم کرده تا خدمات بیشتری به جامعه هدف خود در حوزه دندانپزشکی با توجه به هزینه های سنگین حوزه دندان، ارائه شود.

محمود برزگر در ادامه بیان داشت: بهزیستی شهر تهران دارای ۱۶ مرکز دولتی است که به هر درخواستی که انتفاع آن به جامعه هدف برسد نه گفته و آن را با کمال میل می پذیرد.

برزگر خطاب به پزشکان عضو این گروه جهادی هم تصریح کرد: بعد معنوی خدمت شما به محرومان و نیازمندان بسیار فراتر از بعد مادی این حرکت ارزشمند است از این رو فعالیت و همت شما در این راستا شایسته ستودن و تقدیر است.

گفتنی است؛ در راستای سیاست های حوزه درمان و بهداشت سازمان بهزیستی و حمایت های همه جانبه از نیازمندان تحت حمایت، در قالب طرح تبسم از پویش در محضر ولی نعمتان مددجویان مراکز نگهداری بهزیستی شهر تهران مورد حمایت درمانی قرار گرفته و خدمات رایگان تخصصی دندانپزشکی را توسط گروه منتظران ظهور دریافت می نمایند که این گروه در روزهای پنج شنبه و جمعه بین ساعات هشت صبح تا هشت شب در مرکز ولیعصر(عج) این خدمات را به جامعه هدف و مخاطبین سازمان در شهر تهران ارائه می کند.

کد خبر 57386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد