افزایش اعتبارات بهزیستی فرصت مناسب  ارائه خدمات به گروه های هدف سازمان

نشست علمی کاربردی معاونین پیشگیری بهزیستی استان های سراسر کشور با حضور دکتر ابراهیمی مدیرکل بودجه سازمان بهزیستی کشور، دکتر افشاری مدیرکل پشتیبانی و نیروی انسانی سازمان بهزیستی کشور و معاونین امور توسعه پیشگیری بهزیستی سراسر کشور، در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از  بهزیستی مازندران؛   دکتر ابراهیمی، مدیرکل بودجه سازمان بهزیستی کشور در این نشست با اشاره به روند توزیع اعتبار حوزه رفاه اجتماعی، گفت : افزایش قابل توجه اعتبارات بهزیستی در قانون بودجه سال جاری فرصت مناسبی برای ارایه خدمات به گروه هدف سازمان و طرح های پیشگیرانه می باشد.
وی بر ارایه راهکارهای مناسب برای مسوولیت پذیری بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی پرداخت و افزود : بهزیستی و سلامت اجتماعی در سیاست های کلی تامین اجتماعی و برنامه هفتم توسعه نقش و جایگاه مهمی دارد.
دکتر ابراهیمی ادامه داد : اجرای نظام بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد از سیاستهای راهبردی سازمان بهزیستی می باشد که موجب کارایی و بهره وری خواهد شد.
دکتر علی افشاری، مدیرکل پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی کشور نیز در این جلسه برتوانمند سازی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی، توجه به حقوق و دستمزد کارکنان سازمان بهزیستی تاکید کرد.

کد خبر 57382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =