جلسه رزمایش و تمرین خود حفاظتی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه رزمایش و تمرین خود حفاظتی با محوریت مدیریت بحران و اطفاء حریق با حضور دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، معاونین ، مسولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر ، گفت : به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر، دوره آموزشی مدیریت بحران ( امداد و نجات ، کمک های اولیه و اطفاء حریق ) در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.
وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ، افزود : امروزه فراگیری کمک‌های اولیه ، یک امر مهم و ضروری و به‌ عنوان یک مهارت زندگی برای اعضای جامعه محسوب می شود که می تواند جان انسان ها را نجات دهد بنابراین باید به این مسئله توجه جدی شود.
سرپرست بهزیستی مازندران به حوادث جاده‌ای و ترافیکی، محیط خانه‌ و محیط کار اشاره کرد و ادامه داد : اگر افرادی که در حوادث ، قبل از نیروهای امداد وارد صحنه می شوند مهارت لازم و کافی کمک های اولیه و اطفاء حریق را داشته باشند می توانند آسیب دیدگان را از خطر مرگ نجات دهند یا مانع بروز آسیب‌های جدی‌تر و غیرقابل بازگشت شوند.
در پایان نیز اعضای حاضر در جلسه ؛ گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران ، حفاظت و حراست از خود و کارکنان ارائه کردند.

کد خبر 57374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد