معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری:
 نقش خانواده های معتاد به مواد مخدر در همراهی با مددکاران بهزیستی برای بهبود؛ رکن رکین این فعالیت خواهد بود.

مرکز کمپ ترک اعتیاد ماده 16 کرمانشاه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دیگر مسئولان قضایی و کارشناسان بهزیستی مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر نیکزاد عباسی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه در بازدید از کمپ ماده ۱۶ شهرستان کرمانشاه هدف از این بازدید را سنجش میزان توانایی افراد برای خروج از کمپ با رویکرد اصلاح و بازپروری این افراد به جامعه و پیشگیری از جرایم بعدی عنوان کرد وی با تقدیر از پرسنل خودم بهزیستی گفت هر اقدام قضایی که منجر به بهبود ارتقاء وضعیت و ارائه خدمات به مددجویان با رویکرد اصلاح و بازپروری باشد انجام خواهیم داد.

 عباسی انگیزه پرسنل بهزیستی و مددکاران و جامعه پزشکی را قابل تقدیر خواند و افزود: طبیعتاً نقش خانواده ها مددجویان با همراهی با مددکاران بهزیستی و پرسنل نیروی انتظامی بسیار اصیل و رکن رکین این فعالیتها است و اگر این همکاری نباشد کار بسیار سخت خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: این افراد بخشی از جامعه ما هستند و بهزیستی به تنهایی نمی تواند به این هدف مهم دست یابد پس لازم است شرکای اجتماعی نقش خود را در این زمینه به نحو مطلوب ایفا کنند.

 وی درخصوص افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶ گفت: ما امیدواریم  شرایط به نحوی پیش برود که نیاز به افزایش ظرفیت نداشته باشد اما در حال حاضر با توجه به واقعیت‌های اجتماعی افزایش این مرکز نیز در دستور کار خواهد بود و مردم انشاالله به زودی خروجی این کار را خواهند دید.
در این بازدید کیوان گل اوری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دکتر هدایت حیدری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فرییرباشتین مدیر امور خانواده و مشارکت‌های مردمی دادگستری
محمد رضا اصلاحی مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

کد خبر 57373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد