کمک های خیرین به بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری به ۸۷ میلیارد ریال رسید

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری کمک های مردمی به مراکز دولتی و غیر دولتی به ارزش تقریبی ۸۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی، دکتر علی نصیری در جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی با بیان این مطلب، گفت: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان، فرزندان و اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کند و در راستای انجام بخشی از فعالیتها از حمایت و همراهی خیرین و مردم خیراندیش بهره می گیرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: با توجه به اهداف و سیاستهای سازمان بهزیستی یکی از اصلی ترین هدف در برنامه های مشارکتی مددجویان، کمک به توانمندسازی و تامین نیازهای اساسی افراد تحت حمایت است تا با همراهی مردم خیر و نیکوکار این شرایط فراهم شود.

نصیری اظهار داشت: از این میزان مشارکت های مردمی، قریب به ۲۳ میلیارد ریال از طریق ادارات بهزیستی در سراسر استان و مراکز دولتی و ۶۴ میلیارد ریال از طریق موسسات خیریه تحت نظارت در قالب اجرای طرحها و پویش های مختلف جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی همواره محور خیر جمعی و مشارکتهای اجتماعی هست تصریح کرد: اجرای پویش های مختلف توسط سازمان بهزیستی کشور با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و تامین نیازمندی های جامعه هدف بهزیستی در نظر گرفته شده است تا ضمن معرفی خدمات و فعالیت های سازمان، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بین افراد جامعه هدف اقدام شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع ترین زمان، جهت برطرف نمودن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج،  اشتغال افراد تحت پوشش برنامه ریزی و توزیع می شود.

کد خبر 57370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد