شاهرود |  پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بهزیستی        

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی  بیش از ۱۲۶ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مسعود جهانسیررئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود  گفت: ۴۵۴ دانش آموز و ۶۰ دانشجو تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود هستند که در سال گذشته کمک هزینه تحصیلی به ایشان پرداخت شده است.    

                                                                

مسعود جهانسیر از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور خبر داده و افزود: شهریه دانشجویان دارای معلولیت و فرزندان خانواده های امدادبگیر و انتقال یافته به زندگی مستقل که سن پذیرش آنان در بهزیستی کمتر از ۱۶ سال باشد و در دانشگاه های دولتی شبانه، علمی کاربردی، پیام نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی تحصیل می کنند، به صورت کامل توسط بهزیستی پرداخت می شود.     

                                                                   

وی پرداخت شهریه را منوط به ثبت نام دانشجو در سامانه "student behzisti.ir" دانسته و افزود: دانشجویان تحت حمایت بهزیستی که در دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند فقط از کمک هزینه تشویقی بهره مند می شوند.   

                                                                                            

جهانسیر حمایت های فرهنگی و تحصیلی از جامعه هدف را زمینه ساز بروز توانایی ها و استعدادهای این قشر دانسته و افزود: قطعا خدمات سازمان بهزیستی جوابگوی همه نیازهای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش نیست و این سازمان به کمک مردم، خیرین و سایر دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب تر نیازمند است.                                                                 

کد خبر 57348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد