شورای فرهنگی بهزیستی استان سمنان برگزار شد

سرپرست بهزیستی استان سمنان : ایام همانند سوم خرداد فرصت مناسبی بمنظور تبیین و باز نشر فداکاری ها و معرفی قهرمانان دفاع مقدس به آحاد جامعه و علی الخصوص جوانان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه شورای فرهنگی بهزیستی استان به ریاست دکتر منطقی سرپرست بهزیستی با دستور کار گرامیداشت ایام الله سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر با حضور معاونین ، مسئولین و روسای ستادی در محل سالن جلسات ستاد برگزار شد .

منطقی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و کلیه ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس و و ایام سوم خرداد ، این روزها را فرصت مناسبی بمنظور تبیین و باز نشر فداکاری ها و معرفی قهرمانان دفاع مقدس به آحاد جامعه و علی الخصوص جوانان بیان داشتند .

وی یکی از رمز های ماندگاری رزمندگان دفاع مقدس را خدمت بی چشم داشت و فارغ از جناح سیاسی خاصی و در رکاب نظام و ولی فقیه بودن را برشمرده و افزودند : جوانان ما باید آگاه باشند که امنیت ، عزت ، موفقیت امروز ، مدیون و مرحون فداکاری این عزیران و خانواده های ارجمند آنان است .

سرپرست بهزیستی استان با تاکید بر این موضوع که در حال حاظر بیش از هر زمانی نیازمند شناسایی قهرمانان و فداکاری ایشان به نسل جدید و جوانان هستیم تصریح کردند : طبق فرمایشات رهبری " امروزه جوانان ما شناخت کافی از قهرمانان خود ندارند " و این نشان از کم کاری ما در این بخش مهم دارد .

در ادامه جلسه پیرامون دستورکار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات و برنامه های در خصوص گرامیداشت ایام سوم خرداد مصوب گردید .

کد خبر 57345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد